Miért különböznek a Google találati listáján látható viszontlinkek attól, amelyeket a Google Webmaster Tools-on belül látok?

2008. július 11. · 54 hozzászólás

Kategóriák: Google · Google Webmaster Tools · Google update & export · Gyakori kérdések

Rengeteg kérdés, kérés érkezik hozzám naponta, melyekre igyekszem válaszolni a lehetőségeimhez mérten. Rengeteg visszatérő kérdés is előkerül, ezért úgy gondoltam, hogy ezeket igyekszem a blog-ban (is) megválaszolni.

Ha valaki használja a Google Webmaster Tools-t, láthatja részletesen, hogy milyen weboldalak, pontosan milyen URL-ekről hivatkoznak saját honlapjára. Az itt található lista napról napra változik, a Google adatbázisának pontos adatait láthatjuk a saját weboldalunkat illetően. Gyakran ellenőrizzük ezeket a viszontlinkeket azonban a Google organikus találati listáján is, a “link:www.weboldal.hu” speciális keresőkifejezéssel. pl: http://www.google.hu/search?q=link%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.seotools.hu.

A két lista nem egyezik meg, s rengetegen kérdezték, hogy miért és melyiket kell akkor alapul venni.

A pontos adatokat a Google Webmaster Tools eszközön belül találjuk. A Google az organikus listán csak a viszontlinkek egy részét mutatja meg nekünk, ráadásul az nem is naprakész, mert a PageRank értékek frissítéséhez hasonlóan a viszontlinkeket is csak néhány havonta frissítik, exportálják. Ha a saját viszontlinkjeinkre vagyunk kiváncsiak, használjuk a Webmaster Tools-t inkább.

Miért érdemes nézelődni akkor az organikus listán?

A sajátunkat igazán nem is érdemes, ahhoz ott a Webmaster Tools. A konkurenseink viszontlinkjeit azonban máshogy nem tudjuk. A konkurens weboldalak Webmaster Tools fiókjához nem férünk hozzá. Azt pedig nem kell kihangsúlyoznom, hogy mennyire fontos figyelni a nálunk jobb helyezést elérő weboldalakat!

A saját fejlesztésű kis segédeszközöm, amely a viszontlinkeket vizsgálja (http://www.seotools.hu/backlink.php) is csak az organikus találati listát képes megnézni. Annyi előnye van a kis programnak, hogy egyszerre több keresőt is megvizsgál, és rengeteg időt takarít meg.

Ha tetszett:
Megosztom

54 hozzászólás érkezett ↓

  • 1 Tamás // 2008. július 12. 06:18

    Üdv István!

    Még nem írtam remek blogodra, de most bekapcsolódnék a témába.

    Igazán köszönöm értékes leveleidet, de most a válasz reményében feltennék egy kérdést, ami régóta motoszkál bennem.

    Úgy veszem észre, hogy ha például egy adott domain alkönyvtárába, vagy aldomainjére ráteszek egy weboldalt, mondjuk egy célfeladatot ellátó mikroszájtot, akkor - tapasztalatom szerint - azzal is remek helyezéseket lehet elérni keresőoptimalizálással a Google, vagy más keresők listáin.

    Olyan az érzésem, mintha nem volna “tekintélye” a domainnek és a kereső nem tenne különbséget a fődomainekre az alkönytárakra, vagy az aldomainekre helyezett szájtok között, csak az oldal tartalma, illetve relevanciája számít.

    Nem tudom, jól látom?

  • 2 Gáspár György // 2008. július 12. 08:17

    A keretes ritkán látogatott honlap miért kap 1PR-t?

  • 3 Kungl István // 2008. július 12. 08:39

    válasz: #1

    Kedves Tamás!

    Bármelyik variációval jó helyezést lehet elérni. Az alkönyvtár előnye, hogy gyorsabban felfuthat a microsite a találati listán, mert örökli a már meglévő domain erősségét, tulajdonságait.

    Az aldomaint a Google úgy veszi gyakorlatilag, mintha teljesen külön domain alatt lenne érhető el a tartalom. A linképítést is gyakorlatilag újra kell kezdeni ez esetben. A saját domain és az aldomain ezért SEO szempontból nagyon hasonló.

    Az aldomain, domain és alkönyvtár lehetőségek közül az új tartalom függvényében döntenék. Ha az eredeti tartalomtól teljesen eltérő az új téma, akkor valószínűleg aldomaint vagy külön domaint választanék, mert az adott témáról “jobban” szól akkor új.

    Ha kapcsolódik a meglévő oldal tartalmához, akkor azt egészíteném ki.

    Jó helyezés bármelyikkel elérhető, de nyilván egy idő után értékesebb (a témára) egy olyan domain, amit csak egy adott témával foglalkozik, mint egy olyan, ami csak részben. A hátránya viszont, hogy külön munkát igényel az új site linknépszerűsítése.

    Remélem sikerült válaszolni a kérdése.

    KI

  • 4 Kungl István // 2008. július 12. 08:41

    válasz: #2

    Kedves György!

    A PageRank kizárólag a rámutató hivatkozások számától és értékétől (PR) függ. Nem függ az adott weboldal tartalmától, szerkezetétől vagy látogatottságától.

    Természetesen a magas PR értékű weboldal mivel sok rámutató hivatkozással rendelkezik, valószínűleg magas látogatottsággal is bír. De ez már csak következmény.

    KI

  • 5 Sós János // 2008. július 12. 09:35

    Kedves István!

    Igaz ez a bejegyzés nem erről szól, de a kérdés mégiscsak linkekkel kapcsolatos: az ún. Webhelylinkekkel. Kb. 2 hete észrevettem, hogy a G. generált a webhelyemhez webhelylinkeket, szám szerint 3 darabot. Az organikus listán még nem mutatta meg, vártam, vártam, az eredmény sajnos az lett, hogy eltűntek a linkek a webmaster toolsból is. Nem igazán értem hogy miért, időközben annyi történt, hogy beküldtem egy webhelytérképet, amit a G. feldogozott, de még nem indexelt (vagy még nem mondja meg, mikor indexelte), és ebben a webhelytérképben csak a főoldalamat tettem 1-es prioritásúra, a többit nem. Lehet ez probléma?

    Üdv,
    János

  • 6 Tamás // 2008. július 12. 13:20

    Kedves István!

    Köszönöm, most már értem.

    Nagyon sokat segítettél.

  • 7 András // 2008. július 14. 08:00

    Kedves István!

    Egy kérdésem volna:
    Azok az oldalak jobb helyezést érhetnek el, ahol rengeteg google hirdetést tesznek ki? Pl: infraszauna szóra egy szauna.extra.hu-s oldal jön be elsőnek (magyar google-n). Egy csomó céget megelőzve, akik ráadásul nem is egy ingyenes tárhelyen vannak! Viszont sok google hirdetés van az oldalon. Ezért gondoltam arra, hogy ez lehet a jó hely oka.

    Köszönettel: András

  • 8 Kungl István // 2008. július 14. 09:19

    válasz: #7

    Kedves András!

    Jó a kérdés. Elvileg nem, a Google legalábbis azt állítja, hogy a hirdetései nincsennek hatással az oldalak sorrendezésére. És valóban sok olyan weboldal van az élen, ahol nincs AdSense hirdetés, pedig lenne olyan weboldal a témában.

    KI

  • 9 Tamás // 2008. július 14. 13:08

    Az elmúlt héten ért egy nagyon kellemetlen meglepetés.

    Az egyik oldalam nagyon szépen kúszott felfele a google listákon, ám egyik napról a másikra eltűnt, de úgy, hogy távolabb sem találni.

    Az igaz, hogy közben komoly “link kampányba” kezdtem és az egyik sűrűn látogatott weboldal forum lehetőségeit kihasználva naponta több ötszáz-ezer látogatót is generáltam.

    Nem lehet, hogy a kettő összefügg?

  • 10 Kungl István // 2008. július 14. 14:38

    válasz: #10

    Kedves Tamás!

    Azt javaslom használja a Google Webmaster Tools-t, ott hamar kiderül, ha büntetésről van szó.

    Egyébként pedig gyakori, hogy az új oldalak helyezései ugrálnak. (Google Dance)

    Ha a Webmaster Tools nem ír ki hibát (büntetést), akkor érdemes kivárni néhány hetet.

    KI

  • 11 Tamás // 2008. július 14. 16:43

    Köszönöm István!

    Igénybe vettema Web master tools-ot, meg is erősítettem a webhelyemet.

    Most hogyan tudom megállapítani, hogy büntetve vabn-e?

    Válaszát előre is nagyon köszönöm.

  • 12 Tamás // 2008. július 14. 16:46

    Oké, azt hiszem, hogy megtaláltam.

    Azt írja, hogy “Nincs jelenthető hiba. A feltérképezést rendszeresen elvégezzük, friss információért látogasson vissza később.”

    Érdekes.

    No mondegy. Pár nap múlva megnézem, hátha felkerültem az élre.

    nagyon köszönöm a segítséget!

  • 13 Sós János // 2008. július 17. 10:28

    Az 5-ös kommentbe valami rosszat írtam, vagy rossz helyre postoltam?
    Nincs valakinek ötlete?

  • 14 hegyu // 2008. augusztus 14. 13:21

    Sziasztok!
    Kérdésem konkrétan nem ehhez a témához kapcsolódik, de az optimizálás kezdő lépéseit most végzem,hála István 5 részes tanfolyamának.
    A Blog.hu-n készítettem 3 kapublogot. Ezeket akarom optimizálni. Megakadtam a Meta tag behelyezésénél. Hol kell ezt a műveletet elvégezni?
    Tud Valaki segíteni?
    Előre is köszi.
    Üdv.:Hegyu
    u.i. ide a blogra írjátok a segély üzenetet, mert nem érem el a postámat, vm.rendszer hiba miatt

  • 15 Híres Gyöngyvér // 2008. október 01. 09:30

    Kedves István!

    Szükségem van a segítségedre. Megcsináltam a honlapom, az irányításoddal feltettema a kulcsszavakat, de a meta tag ellenörző csak a címet mutatja ki, kulcsszavakat nem. Nem tudom miért. Tudnál segíteni, mit csináltam rosszul?

    Köszönöm előre is.
    Gyöngyvér

  • 16 Kis Zoltán // 2008. október 06. 14:17

    Kedves István!
    Szeretném megköszönni a segitséget, amit a tanfolyammal nyújtott!
    Örömmel olvasom a leveleit a témában és rendszeresen a weboldalát is.
    Egyúttal elismerésem is szeretném kifejezni a módszeres, körültekintő és alapos, igazából megtervezett stratégián alapuló munkájáért!
    Remélem előbb-utóbb én is elmondhatom, hogy nagyjából a szakterületemmé válik a keresőoptimalizálás. Ha csak megközelitem is a profizmust, nagyrészt Önnek is köszönhetem majd.
    Ha nem érdekelne ennyire a téma, és ha megtehetném, nyilvén egyszerüen csak megbiznám Önt a SEO-val kapcsolatos munka elvégzésére… Persze ez még akár be is következhet…

    Lenne egy kérdésem is Önhöz.
    Ön szerint a html kód validitása befolyásolhatja az elérhető helyezést? Leginkább olyan esetre gondolok, amikor több nagyon hasonló erősségü oldal között kell súlyozni.

    Tisztelettel:
    Kis Zoltán

  • 17 Kis Zoltán // 2008. október 06. 15:38

    Kedves Gyöngyvér!
    Elnézést a kéretlen véleményemért előre is, de megnéztem az oldaladat és gondoltam próbálok én is segíteni.
    Szerintem a legelső az lenne, - hogy csak a konkrét kérdésre reagáljak - hogy a meta tagek és az egyéb részben szereplő elemek helyes sorrendjét kellene létrehozni.
    Javasolnám, hogy a elemek legyenek a rész legvégén és sorrendben elől a , az összes de legelőször a “keywords” és “decription”, a végén a “verify-v1″, majd a és csak ezek után a formázással és stílussal kapcsolatos kód elemek.
    Remélem sikerrek jársz.
    üdv.
    Kis Zoltán

    Kedves István!

    Elnézést, hogy beleokoskodom az Ön számára feltett kérdésbe!
    Bízom benne, hogy jól látom a hibát…

    üdv.
    Kis Zoltán

  • 18 Kis Zoltán // 2008. október 06. 15:43

    Ja, igen a html kódokat írtam…
    Szóval a meta tagek és az egyéb head részben szereplő elemek helyes sorrendjéről beszéltem…
    Javasolnám, hogy a style elemek legyenek a head rész legvégén és sorrendben elől a title, az összes meta de legelőször a “keywords” és “decription”, a végén a “verify-v1″, majd a “link rel…” és csak ezek után a formázással és stílussal kapcsolatos kód elemek.
    Remélem sikerrek jársz!

  • 19 Kis Zoltán // 2008. október 06. 15:48

    Kedves Sós János!

    Gondolom, időközben változhatott az oldal tartalma… Estleg belső hivatkozást átírtál…
    A webhelytérképben a többi oldalnak is be lett állítva valamilyen prioritás?

    üdv.
    Kis Zoltán

  • 20 Kungl István // 2008. október 07. 07:24

    válasz: #15

    Kedves Gyöngyvér!

    A probléma szerintem az, hogy az ingyenes tárhely frame-be, keretbe rakja a weboldalt. Így a beállított meta tag-ek a frame-ben lévő oldalra vonatkozik és nem közvetlenül a főoldalra (ami kívülről látható).

    KI

  • 21 Kungl István // 2008. október 07. 07:37

    válasz: #16

    Kedves Zoltán!

    A Google azt tanácsolja törekedjünk a szép kódra. És szerintem érdemes is.

    Nem tudom biztosan, hogy ez a helyezésben is meglátszik-e, mert mindegyikre láttam már példát.

    Én a szép tiszta, táblázatok nélküli kódot javaslom mindenkinek.

    KI

  • 22 Vass Emoke // 2008. október 13. 13:16

    Kedves Istvan
    Szükségem van a segítségedre. Van egy honlapom, feltettema a kulcsszavakat, de a meta tag ellenörző csak a címet mutatja ki, kulcsszavakat nem. Nem tudom miért. Tudnál segíteni, mit csináltam rosszul?

  • 23 Kungl István // 2008. október 20. 13:39

    válasz: #22

    Kedves Emőke!

    Az oldal forrását megnézve én is csak TITLE és DESCRIPTION taget látok, KEYWORDS taget egyáltalán nem.

    KI

  • 24 Kis László // 2008. október 28. 20:38

    Kedves Emőke!

    Ha én is beleszólhatok… Azt gondolom, aki a honlapját készítette nincsen tisztában a title és a description tag szerepével! EZ így nem keresőoptimalizálás.

    KL

  • 25 Kis László // 2008. október 28. 20:56

    Kedves Kis Zoltán!

    Először is gratulálok, hogy te is 1 “s”-sel írod :-)

    Megnéztem a honlapod. A főoldalon a szöveg elején megjelent egy kép, olyan vízcseppes motívum. Kicsit lassan töltődött le, gondoltam megnézem mekkora a mérete. Jobbklikk, kép megjelenítése, tulajdonságok… látom, hogy kb. 50 kB. Ez nem olyan nagy (bár elég lenne negyed ekkora méretben is), talán a netem volt lassú. Vissza akartam menni, hogy elolvassam az oldaladon a szöveget, de az nem jelenik meg, sem a kép. Bezártam, újra megnyitottam, frissítettem de semmi. Többé már nem fogom megtudni, miről írsz az oldaladon?

    Mi lehet ennek az oka???

    KL

  • 26 Kis Zoltán // 2008. november 01. 14:27

    Kedves Kis László!
    1 “s”-sel…
    Gondolom a bikemaraton.hu-ra gondolsz, érdekes a hiba már én is felfedeztem.
    Ezt az oldalt még nem én készítettem, a srác kicsit “merev” néhány dologgal kapcsolatban, de ha lesz újabb oldal, ahhoz talán több közöm lesz nekem is.
    A gond pontosan úgy fest, hogy ha adott napon egyszer letöltötte a browser a főoldalt, utána már a nyitóoldal és az info-k csak akkor láthatóak, ha a “hírek” menüpontra kattansz… Tehát naponta egyszer jön be a nytóoldali tartalom egy böngészőben, de egy gépről több böngészőt is használhatsz végső soron… :-)

    A készítő szerint ez jól van így, én meg nem piszkálok bele az ő munkájába.

    üdv.
    KZ

  • 27 Kis László // 2008. november 01. 17:54

    Zoltán, csaknem az életemre törtél!! Letüdőztem egy mazsolát, amikor olvastam a sztorit. A címe lehetne: “hogyan szorítsuk le a visszatérő látogatóink számát nullára” :-) Visítoztam a röhögéstől, már ne haragudj - “jól van ez így”…

    Két dolgot vonok le ebből:

    1. A “srác” ahelyett, hogy villámgyorsan kijavította volna a hibát, még meg tudta magyarázta “hogy jól van ez így”, és te ezek után még mindig nem verted agyon egy szívlapáttal.

    2. Erősíted a tapasztalatomat, miszerint a megrendelők 99%-a nem követeli meg a minimális minőséget sem a honlapkészítőktől, ezért aztán rengeteg kártékony kontár kontárkodhat kis hazánkban. Igaz külföldön sem sokkal jobb a helyzet, elhiheted.

    Bár minden mesterember munkáját olyan könnyen lehetne leellenőrizni, mint a honlapkészítőkét. Két kattintás, és az elkészült honlapról kiderül, hogy hány programozási hibát tartalmaz. Még mielőtt kifizetné az ember, lehetne reklamálni. Miért nem él szinte senki ezzel a lehetőséggel?

    Tudom, költői a kérdés…

    KL

  • 28 Kürtös Márton // 2008. december 08. 10:22

    Kedves István!

    Nagy megelégedettséggel szívtam magamba a leckéidet. Rengeteget tanultam belőlük. Tudom, lehet ezt még ragozni. Ezért a családban jeleztem az áhított ajándék ötletemet, a könyveddel kapcsolatban.
    De addig is, amíg meghozza a jézuska, lenne egy kérdésem.
    Készítettem egy új Weboldalt és már kb 2 hete fent is van. Viszont a keresőben még sehol nem látom.
    Lehet, hogy mégsem csináltam jól a dolgokat, vagy legyek türelemmel? Mástól nem tudok segítséget kérni, ezért fordultam hozzád. Ha esetleg vetnél egy pillantást az oldalra…

    Addig is boldog ünnepeket kívánok.

    KM

  • 29 Kis László // 2008. december 11. 19:58

    Kedves Márton!
    Így nem fogsz ajándékot kapni! Jézuska nagy “J”, weboldal kis “w” :-)
    Az oldalad alján lévő sajátos SEO módszert hol tanultad? Ugye nem István oktatóanyagából?!:-)

    KL

  • 30 Kürtös Márton // 2008. december 12. 10:07

    Kedves Laci!

    Már többen megmosolyogták az oldal alján látható dolgokat. Hogy szakmailag van mit kifogásolni rajta az lehet. Viszont ha pl. beírod a keresőbe, hogy esküvői fotós Pásztó, (stb) az első helyen dobja az oldalt. És hát ugye ettől, nem igen van fontosabb. Egyébként Te mit ajánlasz?

    KM

  • 31 Budapesti Hitel Központ // 2008. december 12. 13:54

    Köszönöm ezt a blogbejegyzést, végre egy újabb dolgot megértettem. :-)

  • 32 Kis László // 2008. december 12. 15:49

    Kedves Márton!

    Valóban nagyon fontos, hogy első helyen legyél. Ettől már csak egy fontosabb van, hogy meg is őrizd a pozíciódat! Mert a Google lassan, de biztosan megtalálja a “black hat” módszereket alkalmazó honlapokat. Lehet, hogy éppen egy versenytársad fog “felnyomni”.
    Hogy fognak megtalálni az ügyfelek, ha nem leszel benne a Google-ban?
    De te tudod, megéri-e kockáztatni.

    Egyébként nagyon igényes fotókat láttam az oldaladon :-) Gratulálok a munkátokhoz! Egy “impresszum” menüpontot még feltennék a helyetekben. Törvényi előírás!

  • 33 Kürtös Márton // 2008. december 13. 09:48

    Kedves Laci!

    Köszönöom az észrevételt. Öszintén mondom nem tudom mi ebben a dologban az, ami miatt a Google büntet. Nagyon kérlek írd meg. Nem akarok én fekete dolgokkal nyomulni, hiszen ismerem a következményeket.

    Előre is köszi
    KM

  • 34 Németh Csaba // 2008. december 16. 16:21

    Üdvözlök mindenkit!
    Én egy CMS rendszerrel csináltam weboldalt, érdekelnének a vélemények, ki mit mond? Mit kellene változtatnom a minél jobb helyezésért?

  • 35 Kungl István // 2008. december 16. 23:46

    válasz: #28

    Látom közben levetted az alsó részt. Kezdetben azt javaslom, hogy szerezz minél több hivatkozást a weboldaladra, hogy a Google leindexelje végre a tartalmakat.

    KI

  • 36 Kürtös Márton // 2008. december 23. 09:53

    Kedves Minddenki!

    Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek.
    Az István könyvét pedig vegyétek meg. Én már a tartalomjegyzékből is okultam.

    KM

  • 37 Vermes László // 2009. január 28. 07:03

    /biztos, h nem jó helyre írok, de mivel ezt olvastam végig, hát ideteszem:-)/

    Kedves István!

    Előszöris: Mind a küldött anyag, mind a fórum és a többi egyéb is - valóban kitűnő! Én is csak gratulálni tudok és főleg megköszönni, hogy ennyi értékes és hasznos információt közzéteszel. És megemlíteném, hogy ez azon ritka blogok/fórumok egyike, ahol még a hozzászólásokból is rengeteget lehet tanulni.
    Ami rám is fér:-). Asszem ugyanis én vagyok a tipikus állatorvosi ló:-). Nemrég kezdtem el egy honlapot csinálni egy egyszerűbb - és olcsóbb - fizetősön, majd találtam egy jóval drágább de jóval jobbat, Majd belefutottam a cikkeidbe, átolvastam a blogok egy részét és most ott tartok, hogy mégiscsak egy rendes domain kéne egy rendes helyen. (Szal, ha lassan is, de haladok:-)
    A kérdésem viszont az, mivel nem ismerem a viszonyokat (még): jól sejtem, hogy egy ilyen helyen a lapomat magamnak kell megszerkesztenem, mindenféle beépített segítség nélkül? A két előző hely előnye ugyanis az volt, hogy ott voltak előre definiált modulok, csak rakosgatni kellett őket. Azt viszont nem tudom, hogy ez mindenütt így van-e, de gyanítom, h nem.
    A kihívástól nem riadok vissza, de szeretném kérdezni, hogy ha így van, tudnál-e vmilyen programot ajánlani (vagy többet is), amit anélkül is lehet használni, hogy megtanulnám ezeket a html-kódokat (vagy miket:-). Egyébként nyelvészként nem áll tőlem messze ez az egész, de élemedett koromra való tekintettel ezt a nyelvet már inkább kihagynám:-).
    A nyilván sokakból kikívánkozó, “nem gondoltál-e még arra, hogy egy profival csináltasd meg?” című kérdésre pedig a válaszom: - De. Nagyon is. Csak ugye az anyagiak…:-)

    Szóval mégegyszer köszönet mindenért! Segítséged és a többiek segítségét is előre megköszönve:

    VL.

  • 38 Kungl István // 2009. február 01. 21:23

    válasz: #37

    Saját domain és tárhely esetén valóban így kell szerkeszteni a weboldalt, de akár telepíteni lehet egy CMS rendszert, amiben általában vannak szerkesztői segédletek. Ilyen CMS rendszer például a drupal vagy a wordpress.

    KI

  • 39 Faczan Laszlo // 2009. február 14. 18:50

    Szia!

    Ehhez a témához kapcsolódóan lenne egy kérdésem. A weboldalamról tavaly még a link:csaladfa.faczan.hu keresés felhozott 10-30 közötti találatot, most már viszont egyet sem hoz fel. A webmaster eszközök közt persze ott az összes érték, meg a többi kereső is ad találatot, de a google jelenleg azt mondja, hogy nincs viszont link. Ez mitől lehet?

  • 40 Masszázs // 2009. április 02. 20:23

    A yahoo még mindig hozza, lehet a gugli megunta, hogy nem mutat az oldaladra szinte egy link sem.

  • 41 PA // 2009. április 16. 15:28

    Kedves István!
    Biztos, hogy nem jó helyen kérdezem, de nem találtam máshol rá választ…
    Az analytics-ben mit jelenthet az hogy pl. a kulcsszavak vagy tartalom teljesítménye felsorolásban az oldalon töltött idő 00:00:00 ? Nem tölti le az oldalt a látogató böngészője, vagy robot látogatásról van szó?

  • 42 Maczkó Mónika // 2009. április 20. 21:51

    Kedves István!
    Egy kérdést engedj meg!

    Google Webmaster Toolssal egyenértékűnek tartod a ránk mutató linkekkel kapcsolatban a Google analitics által mutatott eredményeket?
    Ott naprakész információkat kapunk a Googletól?
    Köszönöm.

  • 43 Kungl István // 2009. április 20. 21:55

    Kedves Mónika!

    Nem! A Google Analytics azt mutatja, hogy honnan jöttek látogatók, míg a Webmaster Tools azt, honnan linkelnek ránk. (Ha létezik egy viszontlink, nem biztos, hogy egy látogató rákattint és a Google Analytics kijelzi azt.)

    KI

  • 44 Sági József // 2009. július 05. 09:55

    Kedves István!
    Ezzel ahonlappal, egy “kis malőr” miatt megszakadt a kapcsolatom! No ez nem sok jót mond a számítógépes tudásomról! Viszont ha sikerülne mégis “utolérnem”, (A fiam szerint van rá esély, csak legyen egy kis ideje a munkája mellett), mi az amit legsürgősebben el kellene rajta végeznem, hogy jobb pozícióba kerüljek?
    SJ

  • 45 Koch József // 2009. augusztus 24. 16:15

    Kedves István!

    Egy nagyon egyszerű kérdésem lenne: nagyobb domainek nevére keresve a google-ben (pl. nol, mno, index, esztergom) a találati lista első eleménél megjelenik pár link (néha 8, néha csak 4; Belföld, Fórum, stb.). Mitől függ ezeknek a száma (ha egyáltalán megjelennek)? Illetve ezek az adott oldalon belüli leglátogatottabb ,vagy más oldalakról legtöbbször hivatkozott linkek lennének?
    Válaszodat előre is köszönöm,
    KJ

  • 46 Kungl István // 2009. augusztus 25. 17:01

    válasz #45

    ezek a webhely linkek. Erős oldalaknál a fontosabb aloldalakat a Google kiemeli.

    részletesebben:
    http://www.seotools.hu/blog/google-webmaster-tools-cikksorozat-3-resz-linkek-webhelyterkepek-eszkozok

  • 47 Németh Istvánné Ibolya // 2009. szeptember 24. 14:17

    Sajnos az én honlapom pagerank-ja 0
    http://httpeskuvo.blog.hu

  • 48 Csőke Mária // 2009. december 05. 22:12

    Kedves István!

    Én teljesen tudatlan,érdeklődő módon kezdtem el honlapot készíteni,és mos,a keresőoptimalizáláskor jött az első nagy feladat:a meta tag generációkor kapott tag-eket hová is kell beilleszteni?

  • 49 Korfanti Gábor // 2010. február 21. 22:58

    Üdv mindenkinek!

    Vermes László úrnak szeretnék egy kis segítséget adni. Én a website X5 programmal készítettem az oldalamat. Hasonló módon értetem hozzá, mint ön. Ajánlani tudom a programot nem túl költséges dolog. Tényleg egyszerű dolgozni vele, sok programozói feladatot elvégez helyettünk. Ha az ingyenes tanfolyamot végig olvasta, akkor könnyedén eltudja végezni a maradék simításokat. Remélem tudtam segíteni egy kicsit.

  • 50 Fekete Zsolt // 2010. augusztus 09. 10:38

    Kedves István!

    Végig olvastam az Öntől rendelt könyvet és a blogot is rendszeresen látogatom, de a mostani kérdésemre nem találtam meg vagy pedig elkerülte a figyelmemet a válasz.
    A jelenlegi oldalunkat 1 hónappal egy html és css könyv illetve 2 nappal az Ön e-book-jának kiolvasása után készítettem el.
    Mostanra már sok tapasztalatot és technikai újdonságot szippantottam magamba, amiket szeretnék megvalósítani a weboldalunk újra tervezésében és programozásában.

    A kérdésem tárgyának előzményei:
    Az index. html oldalon (föoldal) szeretném használni egyes div-ek elrejtésére a “display: none;” parancsot ami onclick vagy pedig onmouse tevékenységre váltana “display: inline;” tulajdonságra.

    A kérdésem lényeg így hangzik:
    Azon div-ek tartalma amelyek display értéke none, ugyanakkora súllyal számítanak a keresőrobotok szemében hasznos tartalommal, mint a betöltéskor is látható tartalmak, vagy pedig ezeket a betöltéskor még nem látható tartalmakat figyelmen kívül hagyja teljesen?

  • 51 Kungl István // 2010. augusztus 10. 11:55

    Kedves Zsolt!

    Az ilyen div elemek megjelennek a Google szöveges tárolt változatában, tehát a Google nem szűri ki őket.

    Fontos azonban, hogy ezeket tényleg használja az oldal és ne rejtett szöveg legyen az oldalon. Ha a weboldal konkurense “feljelenti” a lapot, akkor az ilyen nem használt div blokkokért büntetés járhat.

    KI

  • 52 Szabó András // 2010. október 13. 09:42

    Kedves István!

    Kb. egy hónapja regisztráltam a domaint. A Google felé is regisztráltam. Meg is jelentem a keresőben, majd egyszercsak eltűnt. A kérdésem az lenne: Ha a Google bűntet, azt honnan tudom meg? (főleg azt hogy miért?)Hogy tudom azt jóvá tenni?

    Válaszát előre is köszönöm,

    SzA

  • 53 Kungl István // 2010. október 24. 11:43

    válasz #52

    http://www.seotools.hu/blog/seo-buntetesek-1-resz

    KI

  • 54 Kara Beatrix // 2013. február 08. 15:28

    Kedves István!

    Akadt egy kis gondom a webmester tools-al:
    tavaly még 140 viszontlinket jelzett a webmester tools, ma pedig csak 20-at, közben rájöttem, hogy sok olyat egyáltalán nem ír, ahol még mindig szerepel a linkem, és az analytics szerint generál is forgalmat.

    Van esetleg ötlete, hogy miért nem jelez minden viszontlinket a webmester tools?

    Előre is köszönöm!
    Kara Beatrix

Hozzászólás

(Kerüljük a kulcsszavakat a névben)
* Kötelező mező. Az e-mail cím nem jelenik meg a blogon.