Local search - Helyi keresés: használjuk ki!

2008. szeptember 16. · 50 hozzászólás

Kategóriák: Keresés

Jelen esetben nem a kereső által biztosított “local search”-re gondolok, hanem az emberek keresési szokásaira. Ez a blog bejegyzés különösen azoknak szól, akik tevékenysége meghatározott területre, városra korlátozódik.

Ha olyan szolgáltatást keres az ember, amelyet kifejezetten a lakóhelyén vagy a lakóhelyének közelében akar igénybe venni, akkor gyakran nem csak a tevékenység nevére keres, hanem a tevékenység nevét kiegészíti a város nevével. Például: Ha Budapesten lakom, akkor nem Debrecenből szeretnék TV szerelőt hívni, hanem valószínűleg erre keresnék: “tv szerelő budapest”. Bizonyos tevékenységek esetén akár még a kerületet, városrészt is beírnám.

Sok honlap azonban csak a tevékenységét hirdeti: “tv szerelő” és gyakorlatilag az egész ország területén indul a versenyben, holott valószínűleg több és relevánsabb látogatót szerezne, ha a “tv szerelő [város]” kifejezést részesítené előnyben.

Sokszor nem is kell kifejezetten külön optimalizálni az ilyen kifejezésekre, gyakran elég, ha a helyi keresések miatt, a működési címet, elérhetőséget elhelyezzük minden oldal láblécébe.

Néha akkor is érdemes megfontolni a helyi keresés előnyeinek kihasználását, ha weboldalunk még nagyon fiatal, illetve a tevékenységünkre nagy a konkurencia, és még nem sikerült jó helyezéseket elérni az igazán nehéz szavakra. A helyi keresések révén is szert tehetünk értékes látogatókra!

Ellenőrizzük honlapunkat és a kulcsszó pozícióinkat ennek tudatában!

Ha tetszett:
Megosztom

50 hozzászólás érkezett ↓

  • 1 László // 2008. szeptember 17. 06:20

    Jó ötlet! Hasznos tanács!
    Ezt használják ki egyes apróhirdető oldalak is, ahol be lehet állítani, a helyi jelleget!

  • 2 Barabas Zoltan // 2008. szeptember 17. 07:41

    Köszönöm az ötletet, annyira logikus és egyszerű, mint a faék. Magától értetődik a dolog, ergo én nem gondoltam rá :) Javítom!

  • 3 Strasszer Tünde // 2008. szeptember 17. 08:05

    Valóban jó ötlet, csak ezt meg kell értetni az emberekkel. Mivel honlap optimalizálással foglalkozó cégnél dolgozom, ezért erre szoktuk mondani, hogy több lépcsős ügyfél. Mivel ha nem hiszi el, hogy jó az, ha oda biggyeszti ( :) ) a város nevét a kulcsszóhoz, általában példával szoktunk előhozakodni. Nem mindig értik. Ez a bejegyzés talán jó lesz erre is!

  • 4 Kraus Zoltán // 2008. szeptember 17. 08:56

    Annyira logikus dolog, hogy szinte nem is jut az ember eszébe. Én szeretnék is utánaolvasni. Mi az angol nyelvű megfelelője az ‘oldal lábléc’ kifejezésnek?

  • 5 Halász Károly // 2008. szeptember 17. 09:00

    Köszönöm a megfontolandó tanácsot. A dolgok apróságokon múlnak a jó hirdetéshez a jó honlapokhoz sok ilyen apróságra van szükség. :O)>

  • 6 Rózsahegyi Márk // 2008. szeptember 17. 11:00

    Remek az ötlet. Csak tudnám az Optimista Klubot hogyan hirdessem? http://www.eom.hu - talán igy?!
    Csak optimisták válaszát várom. :-)
    Legyen szép és derűs a napod!
    M.

  • 7 Fehérneműk // 2008. szeptember 17. 11:54

    Minket ez nem érint, országos a tevékenységünk, de sok vállalkozásnak hasznos lehet.

  • 8 Szilágyi Beáta // 2008. szeptember 17. 12:19

    Ez is épp olyan apró hasznos és okos dolog, mint megannyi volt már Istvántól. Ezt is nagyon köszönöm!

  • 9 Időgazdálkodás // 2008. szeptember 17. 14:23

    Igazán praktikus tanács! A város mellett talán még a megyét is érdemes lenne megadni.

  • 10 Egy grafológus... // 2008. szeptember 17. 15:29

    …vajon minek minősül?
    Azt hiszem ez is, az is.
    Az ország területén bárhonnan kaphatok postán megbízást, de, ha valaki személyes találkozásra is vágyik annak talán jól jön, ha közel vagyok.
    Köszönöm az ötletet!

  • 11 Ildiki // 2008. szeptember 17. 15:44

    Ennek a fordítottja is igaz. Ma azért nem tudtam beregisztrálni egy cégkatalógusba, mert meg kellett volna adni a telephely címét. Igaz, hogy van ilyen, de az én esetemben nincs jelentősége, mert online javítok.

  • 12 Major Dénes // 2008. szeptember 17. 19:37

    Honlapom “megalkotásakor” már sejtettem, hogy nem haszontalan a weblap címeként is, kulcsszavakba is beillesztenem működési területem meghatározását. ( nem írom ki, mert “reklámnak” minősül). Elegendő tényleges Üzletem valósult meg hatására, mert többségében a megcélzott területről találtak meg. Örülök, hogy ez hozzáértők szerint is hasznos. Mindenkit csak bátorítani szeretnék, hogy ezt megtegyék. Szuper tanács!

  • 13 Pozsonyi Gábor // 2008. szeptember 18. 07:37

    Rengeteg hasznos tanácsot olvasok Istvántól
    de még a kommentek is feldobják az embert.

    Sajnos az én weboldalamat értetlenek készítik
    de ezt betudhatom annak, hogy
    belevágtam tájékozatlanul.

    Tanulópénz megfizetése….

    Ha elöbb regisztráltam volna az ilyen
    tájékoztató oldalakra, és vásároltam volna meg
    az anyagokat akkor most nem fájna a fejem.

    Tájékoztatásul 1.000.000 forintot azaz egymillió forintot fizettem ki a weboldalam létrehozásáért.

    Tehát elöbb fogadjátok meg a jótanácsokat,
    ne úgy mint én és majd ezután kezdjetek
    weboldal létrehozásba.

    üdv P.Gábor
    rgi.hu

  • 14 Lackó // 2008. szeptember 19. 15:26

    Ha beírom, hogy “weboldalkészítés Budapest” - akár idézőjelek nélkül - akkor pillanatnyilag az első találaton vagyok (www.sikermarketing.hu). Akkor ez most jó hír? Nem értek hozzá… :)

    Félretéve a viccet, tényleg fontos így optimalizálni, de ennek alapvető elvárásnak kellene lenni - a megrendelő részéről is. Amikor valaki honlapkészítőt keres, akkor a temérdek SEO-guru közül érdemes lenne úgy válogatni, hogy a saját honlapjuk, vagy a referencia-oldalaik hogyan szerepelnek a keresőkben (és nem csak a gúgliban)!

    Lackó

  • 15 Balázs Attila // 2008. szeptember 23. 21:45

    A local search eredmény azért nem akkora siker, mert a global-nál nagyságrendekkel kisebb a találati lista. Lásd: munkaruha és munkaruha Szombathely közötti különbséget. Mindenesetre kezdetnek jó.

    Üdv:B.Attila

  • 16 Kis László // 2008. szeptember 24. 18:44

    Balázs Attila: a local-nál nagyságrendekkel kisebb a találati lista. Gondolom, te is így akartad írni. Amúgy csak akkor tudnád, “mekkora siker” valójában, ha elárulnám azt is, hogy hányan keresnek rá erre a kifejezésre. Szerintem meglepődnél…

  • 17 Balázs Attila // 2008. szeptember 25. 07:31

    Helyesen:A local search eredmény azért nem akkora siker, mert a global-nál nagyságrendekkel kisebb a találati listája. Bocs, hogy félreérthető voltam. A fenti kifejezésre úgy napi 32 rákeresés lehet, feltéve, hogy István által leírt statisztika oké és minden találat e kifejezésből származik.
    “Rögtön az elején kiderült, hogy a látogatók 70%-a választ weboldalt az organikus listáról (a találati lista bal oldali része), míg a fennmaradó 30% a jobb oldalon elhelyezkedő fizetett hirdetések valamelyikére kattint.
    Jelenleg minket az ingyenes, természetes lista érdekel, ezért ezt a részt vizsgáljuk részletesebben. A statisztika szerint a 70%-ból a látogatók 90%-a választ weboldalt magának az első oldalról…..”
    Üdv:B.Attila

  • 18 Kis László // 2008. szeptember 25. 20:17

    Ha jól értem, a fenti gondolatmenet szerint, egy adott kifejezésre, vagy szóra megnézzük, hány találatot hoz a kereső. Ezután néhány matematikai művelettel kiszámoljuk (bizonyos %-os szórással persze), hogy hány ráklikkelése lehet az első oldalon lévőknek.

    Ez az szép elmélet. A valóság pedig az, hogy nem feltétlenül azt a kifejezést használja a pot. megrendelő, mint amit a szolgáltató. Így pl. tökéletesen felesleges a “keresőoptimalizálás” kifejezésre felhozni egy oldalt egy webmesternek, mivel erre leginkább a konkurenciája fog rákeresni.
    Az a vállalkozó viszont, aki fizetne is egy honlapért, azt sem tudja, hogy mit kell elvárnia egy honlaptól - és a készítőjétől (lásd fentebb P.Gábor esetét). Sajna ez a mai magyar valóság. Talán 10 év múlva más lesz a helyzet…
    Tehát lehet 2 200 000 találat a “keresőoptimalizálás” szóra, kétlem, hogy ez a szám tükrözné a valós (bevételt is jelentő) érdeklődést. Így aztán a fenti számolgatás is értelmét veszti.

    KL

  • 19 Kungl István // 2008. szeptember 25. 20:37

    Ezzel nem teljesen értek egyet. A kulcsszó kiválasztással gyakorlatilag egyúttal pozícionálunk is.

    pl: én a http://www.seotools.hu-t kifejezetten a “keresőoptimalizálás”-ra optimalizáltam (első is :)). De a lényeg, hogy nem azért, mert így tudom a legtöbb látogatót begyűjteni, hanem azért mert számomra azok az emberek a célcsoport. Ők már hallottak valamit erről.

    A http://www.seotools.hu-nak nem célcsoportja a honlap készítés, tárhely, stb.

    Ha ilyen irányban szeretnék még látogatót szerezni, akkor felépítenék egy olyan oldalt, ami kifejezetten ezzel foglalkozik. Pár hete csináltam is egy oldalt, ami a látogatószerzés módszereit fejtegeti a saját tapasztalataim alapján: http://www.latogatoszerzes.hu/. Ez már egy szélesebb csoportot céloz meg, több a lemorzsolódás.

    Szóval a kulcsszó kiválasztás szerintem jóval nehezebb döntés, mint ahogy elsőre hangzik. Nem mindig a több látogató a cél.

    Egyébként nekem a “keresőoptimalizálás” hozza a legjobb konverziót.

    KI

  • 20 Kis László // 2008. szeptember 26. 07:26

    István: amikor belenéztem a “keresőoptimalizálás” szóra belőtt honlapokba, a legtöbb honlapkészítést akar “eladni”. Éppen erre próbáltam célozni az előző hozzászólásomban. Te azokat az embereket célzod meg, akik maguk barkácsolgatták eddig a lapjukat (több-kevesebb sikerrel), és tanulni szeretnének, hogyan fejlesszék tovább az oldalukat. Neked nem a honlapkészítés a terméked!
    A többség viszont a találati listán éppen honlapkészítéssel foglalkozó cég, és azt gondolja, hogy a megrendelőinek a szókincsében szerepel a SEO, keresőoptimalizálás, webergonómia és egyéb szakszavak. Ezért írtam, hogy ezekre teljesen felesleges optimalizálni egy webmesternek, hiszen csak a konkurenciája használja ezeket a szavakat.

    A másik dolog pedig az, hogy pusztán a kereső által felhozott találatok alapján nem lehet megbecsülni, hány rákeresés van egy adott kifejezésre. Balázs Attila például messze mellélőtt amikor kiszámolta a 32 klikk/napot.

    De az, hogy melyik kulcsszó váltja be a reményeket, és melyik nem, az az egyik legszigorúbb üzleti titok kell hogy legyen egy vállalkozás életében. Lehet ugyanis, hogy egy olyan kulcsszó hozza a legtöbb megrendelőt, amelyikre viszonylag kevés találatot ad a kereső.

  • 21 Balázs Attila // 2008. szeptember 26. 11:24

    László: Szerintem amit írtam, annál ez jóval kevesebb lehet. De szívesen látnám azt a kör tízest, ahol a 32 rákeresés még a táblát sem találta.
    Azt is hozzáteszem, hogy üzletileg engem az új látogatók érdekelnek. Ez idő szerint 30 napos sütik alapján közelítem a napi rákeresést a lapra, habár van klikk statisztikám is.
    Hogy a lokális kulcsszó hány megrendelőt hoz? Kerekítve zéró. Persze a munkaruha szegmens egy kicsit másképp működik, a neten csak kishalazni lehet.

  • 22 Kungl István // 2008. szeptember 26. 14:34

    László!

    Akkor egyről beszélünk! :)

    KI

  • 23 Kis László // 2008. szeptember 26. 17:27

    Egyről, de alaposan körüljártuk a témát :-)

    És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy nem elég becsalogatni a látogatót a honlapra, ott is kell tartani, érdeklődését fenntartva végigvezetni egészen a kapcsolatfelvételi lehetőségig. Mert ha a káosztól megijed, és sikítva tovább klikkel a konkurenciához, akkor az első pozíció sem ér túl sokat!
    István, Attila! Jó volt egy kicsit eszmét cserélni!

    KL

  • 24 Balázs Attila // 2008. szeptember 26. 20:13

    Nos, ha már a local search lehetőségeit így kiaknáztuk, lenne egy kérdésem.
    Mire érdemesebb optimalizálni ezek közül?
    weboldal készítés Budapest
    weboldalkészítés Budapest
    weboldalkészítésBudapest
    Van-e arra az AOL-nak kimutatása, hogy milyen százalékban helyesírás hibás a keresés és az ilyen helyesírással rendelkezők hány százaléka lesz potenciális ügyfél.
    Mert ha ez jelentős szegmens, akkor erre is érdemes hegyezni az oldalakat.
    Üdv:B.Attila

  • 25 Kis László // 2008. szeptember 26. 20:49

    Attila: Van egy blogunk a Marketing Izék. Kis feleségem írogatja szorgalmasan, mivel neki van marketing végzettsége, továbbá nem kis írói tehetsége :-) Az általad felvetett kérdésre talán választ adhat az alábbi bejegyzés:
    http://marketingizek.blog.hu/2008/09/18/kapitalis_marketing_tevedesek_de_vajon_leleplezzuk_e

    KL

  • 26 Kis László // 2008. szeptember 26. 21:23

    A konkrét kérdésedre a válaszom: a fenti három közül egyikre sem.
    De ha csak úgy általában kérdezed, akkor én mindenképpen a helyesen írt verziót részesítem előnyben. Nem dob nagyot a cég imidzsén, ha telerakom a honlapszöveget helyesírási hibával. Egy blog-bejegyzésnél elmegy egy-két melléütés, de egy honlap az más.
    A tapasztalatom az, hogy ha helyesen írt szóra optimalizálok, akkor a hibás keresésekre is felhozza az oldalt a kereső. Persze ez annak is köszönhető, hogy az oldalaink kivétel nélkül valid programozásúak, így a robotoknak sokkal könnyebb a dolguk indexeléskor. És hát a programozásnak is megvan a “nyelvtana”, ha a html kódokat nem tudja valaki helyesen írni, akkor eleve hátrányból indul.
    De ez már erősen off…

  • 27 Valent András // 2008. október 26. 23:16

    Ez év áprilisában inditottam, azzal az ötlettel, hogy kutyasuli alpitunk, de a doman név választás után és az alapitási problémák szöges ellentétje lett. Az alcímmel már juniusban bővitettem. Igy most látom úgy érzem nem is annyira sikeredett rosszúl. 1000-ből a 16-helyre rangsorol. Ha a letőltést,és a látogatottságot is hozzá veszem (70Kb)felrakott anyagból: 5 hónap alatt. 1157 fő. letőltés:1594 MB. Mj: 1 hét alatt: 174. Mb.Én úgyérzem…
    Valent András

  • 28 Kis László // 2008. október 28. 20:24

    Kedves Valent András!

    Nem gondolkoztál el azon a vállalkozásod indításakor, hogy esetleg egy szakember készítse el a honlapodat?

    KL

  • 29 Valent András // 2008. október 30. 13:47

    Kérdésedre a válaszom is-is. Végül úgy döntöttem, hogy magában a jó honlap kevés. Nekem elsősorban a gazdiknak kell bizonyitanom,és eztkövetöen kutyatulajdonosok adják tovább a hírnevet.Mint minden vállalkozásban itt is kell 2-3-év kivárás, és az ídő mindenre választ ad…

  • 30 Kis László // 2008. november 01. 09:27

    András: Mi vezetett arra döntésre, hogy “a jó honlap kevés”? És milyen honlapot tartasz “jónak”? Szerinted mik azok az objektív szempontok, amelyek alapján el lehet dönteni, hogy jó-e egy weboldal?

    Nagyon érdekel a válaszod!

    KL

  • 31 Villányi Balázs // 2008. november 06. 10:32

    István! Most már balhé! Ez nem munka, hogy havonta egyszer írsz bejegyzést. Felnyomlak a Wolf Gábornál! :)

    Léccó szedd össze magad (az nem indok, hogy sok dolgod van WG-nek is dolga van) és írjál nekünk rendszeresen a blogodba, mert ettől leszünk okosak.

    Köszönettel:

    Balázs

  • 32 Valent András // 2008. november 07. 11:48

    László: Kérdésedre megpróbálok röviden válaszolni. Az én szempontom: figyelem felkeltő, tartalmilag, kivitelileg. Ez összetett, Az én esetemben mint írtam. Lényeg, miről szól a honlap.Úgy érzem a lényeges dolgot sikerült beépítenem. A nézettségi szint, mennyi időt töltöttek el a lapon. A felrakott videóimat megnézzték, hívnak, leveleznek, tanácsokat kérnek, és még sorolhatnám. Ezek a szempontok döntenek. DE nem utolsó sorban lényeg az anyagi vonzat. A mai igen válságos gazdasági helyzetben nem mindenki ( nagyon sokan)nem hajlandó(ak) bizonyos összeget áldozni. Itt a weboldalam címe: http://www.kutyasuli-fuzesabony.hu Akik ide látogatnak, legalább tudják, és megértik, hogy pró-kontra alapon mi miről levelezünk.
    Üdvözlettel: V.A

  • 33 Kis László // 2008. november 07. 21:58

    András:
    Köszönöm a válaszod. Nagyon tanulságos a számomra, hiszen éppen a honlapkészítés az egyik “láb”, amin a vállalkozásunk áll.
    Leírom, hogy szerintem milyen egy jó honlap. Van némi tapasztalatom, és elégedett ügyfeleim száma is igazolja az alábbiakat:

    Először is egy kkv (kis- és középvállalkozás) egyetlen hatékony és megfizethető reklám-eszköze egy színvonalas, keresőkre optimalizált honlap. A TV-, rádió- és újsághirdetések rendkívül drágák. Egyszer hirdetni nem érdemes, legalább 7-8 impulzus után kezd valami lecsapódni a vevőd fejében a szolgáltatásodról. Ezt megfinanszírozni csak hatalmas tőkével lehet, és az eredmény még mindig bizonytalan.
    A honlap annyiban különbözik a hirdetéstől, hogy ott nem te tukmálod a termékedet, hanem téged keresnek meg az érdeklődő vevőjelöltek. Ez óriási különbség, mert így te vagy nyerő pozícióban!!!

    Ezt viszont csak egy logikusan felépített, tartalmas, megfelelő kulcsszóra optimalizált honlap fogja biztosítani. Meg lehet tanulni önerőből is a magas színvonalú honlapkészítést, bár a legjobb szakirodalom angol nyelven, külföldi kiadóknál jelenik meg. De az internet segítségével ez nem probléma.

    István a blogján, és a hírleveleiben is sok hasznos tanácsot adott már, ezeket is érdemes lenne megfogadni, bár sokaknál azt látom, hogy éppen az alapok hiányoznak, és csak barkácsolás folyik valódi honlapfejlesztés helyett…
    Nonszensz, hogy sok cég honlapját rábízza szomszédpistikére (ez egy szleng szakmában, és arra utal, hogy nem szakemberre bízza a webfejlesztést), aztán csodálkozik, hogy nem hoz megrendelést, de még csak érdeklődőket sem. Ez nem az internet hibája, hanem egy elhibázott vállalkozói döntés…

    Üdvözlettel,

    KL

  • 34 Zsolt // 2008. november 08. 21:38

    Persze a legjobb ha van ismerősöd a Google-nél! ;)

  • 35 Kis László // 2008. november 09. 22:04

    És akkor már ne a kazánfűtő legyen :-)

  • 36 Szilágyi György // 2008. november 11. 09:02

    Köszönöm a lehetőséget és a tanácsokat! Sok segitséget, ötletet kaptam, persze minden csak annyit ér, amennyit az ember megvalósit belőle!

    Köszi!
    SzGy

  • 37 Budapesti Hitel Központ // 2008. december 12. 13:50

    Nagyon jó gondolat. Kb. 2 éve indítottam egy honlapot és nem a fentiek tudatában, de a Budapesti hitel központ nevet adtam neki, gondolván, hogy így segítem az ügyfeleket és magamat, hogy ne keressenek fölöslegesen vidékről. Jelenleg a googleban ennek köszönhetően mind a “hitel Budapest”-re keresve, mind a fordítottjára a 3. helyen szerepel, pedig egy ingyenes tárhelyen van a honlap.

  • 38 Kis László // 2008. december 12. 14:47

    Rákerestem a “hitel Budapest”-re, de csak az 54 helyen találtam meg a honlapodat…

  • 39 Zsolt // 2008. december 13. 21:38

    Idézőjel nélkül a 3-dik helyre hozza! :-)
    Grat hozzá!

    -Zsolt-

  • 40 Kis László // 2008. december 13. 21:56

    hitel Budapesten-re pedig az első organikus. Ezért is gratula! :-)

  • 41 Zsolt // 2008. december 14. 15:26

    Mondjuk Én azért csak áldoztam volna egy fizetős tárhelyre!
    Kb.10e+Áfa áron .hu domain, és a tárhely is megvan egy évre!

  • 42 Kis László // 2008. december 14. 18:53

    Egyetértek! Profibb lenne a megjelenés.

  • 43 Budapesti Hitel Központ // 2008. december 15. 12:21

    Már van fizetős oldalam is: Hitel és Lízing Centrum http://www.hiteleslizing.hu ,de az még nagyon új, így annak a helyezésével nem annyira büszkélkedhetek.

  • 44 Zsolt // 2008. december 16. 12:04

    Na ez mindjárt más!:-)
    Egyszerű oldal, de jó értelemben! Lehet érdemes lenne a régi oldalad főoldalára tenned, egy linket ami az új oldalra mutat! De nem feugró ablakra gondolok!

    -Zsolt-

  • 45 Zsolt // 2008. december 16. 12:18

    Nekem is lenne egy kérdésem Istvánhoz, vagy Lacihoz!
    Kiváncsi lennék a véleményetekre!

    A Gugli “szemével” nézzve duplikált tartalom amikor 2 honlap szöveges tartalma teljes egészében egyforma?

    Ebben az esetben pld mi történik:

    “Új Sony Ericson telefon, kártyafüggetlen, 12-24 hónap garanciával. Ingyen házhozszálítás, Sony Ericson minőségi mobilkészülékek”

    Vagy

    “Új Nokia telefon, kártyafüggetlen, 12-24 hónap garanciával. Ingyen házhozszálítás, Nokia minőségi mobilkészülékek”

    Tehát ha adott 2 honlap amiben csak a “márka”, tér el abban az esetben is duplikált tartalomról beszélünk?

    Van esetleg valami százalékos arány amit a Gugli figyel?

    Válaszotokat előre is köszönöm…

    -Zsolt-

  • 46 Kis László // 2008. december 16. 21:11

    Kedves Zsolt!
    Olvasásra ajánlom: http://optimalizalas.info/keresooptimalizalas_/duplikalt-tartalom.php

    Ki tudja, mi az igazság? Talán még maga a Gúgli sem :-)

  • 47 Zsolt // 2008. december 16. 21:53

    Köszi Laci!

    Nincs mese! új szöveget kell írni! :-)))

    -Zsolt-

  • 48 Kungl István // 2008. december 16. 22:46

    Üdv!

    Ha meg lehet feleltetni a régi oldalt az újnak, akkor 301-es redirektet használnék minden régi oldalon az új site megfelelő oldalára.

    kb. 1 hónappal ezelőtt költöztettem egy site-ot új domain alá, htaccess-ben kihasználva a mod rewrite-ot és a reguláris kifejezéseket simán ment minden és nem csak a helyezések kerültek át az új weboldalra, hanem a PR értékek is az áthelyezést követően fél órán belül. Igen fél óra!!!

    KI

  • 49 Besenyei Tamás // 2009. január 06. 00:46

    Üdv. Mindnekinek!

    Én is gyerek fejjel még, e csinálgatok honalpokat egy ideje és már nem mint kezdő de végigolvastam az 5 lépéses tanfolyamot amivel István az oldalon indit, egy ügyfelemnek készitettem weboldalt, Szélvédőjavítással foglalkozik, és mivel vállalkozó igy én is használtam a LOCAL SEARCH előnyeit persze Debrecenre optimalizáltam az neki a megfelelő környék. Mivel sokfelé, sok jót olvas az ember és próbálom magamat fejleszteni, már oda jutottam, hogy a local kereséssel kiegészitett “szélvédőjavítás”-ra első helyen hoz a gugli, jelzem a területnek köszönhetően, igaz van pár tükör oldal ami tartalmilag némiben eltér de küllemben ugyan az mint a fő oldalam. Ezek is már az első 100ba bekerültek. Sőt van oylan is ami az első 10-be is.
    Szóval szerintem tényleg fontos a terület beépitése is az optimalizálásba. Esett szó már weboldal árakról is nos ez 5E ft volt a tulajnak kb fél évvel ezelőtt de ma sincs többe mint 50E ft eddig összesen. sok-sok apró összetevő mellett jó ha foglalkozunk az oldallal ha időnk engedi. http://ablakhiba.fw.hu

  • 50 Hitel és Lízing Centrum // 2009. május 11. 15:51

    Az aláírásomban szereplő honlapot szeretném előrébb juttatni a hitel szóra, de akárhogy próbálkozok, nem igazán jutott eddig a 15. helynél előrébb, most ráadásul még hátrébb is csúszott. Mi lehet a hiba?

Hozzászólás

(Kerüljük a kulcsszavakat a névben)
* Kötelező mező. Az e-mail cím nem jelenik meg a blogon.