A leggyakoribb hibák amiket a weboldal tulajdonosok elkövetnek

2013. május 05. · 44 hozzászólás

Kategóriák: Google · Matt Cutts

A Google WebSpam elleni csapatának vezetője Matt Cutts nemrég arról nyilatkozott, hogy melyek azok a hibák, amelyeket a leggyakrabban elkövetnek a weboldal tulajdonosok, cégvezetők.

Ezt egészítettük ki néhány személyes véleményünket tükröző gondolattal.

A Matt Cutts által felsorolt gyakori problémák a kövektezők:

  1. Nincs weboldala a cégnek, illetve az olyan felépítésű, tartalmú amelyet akereső képtelen bejárni.
  2. Nem megfelelő összetételű tartalom. Nem mindegy hogy milyen kifejezéseket szerepeltetünk a tartalomban a weboldalon
  3. A keresőoptimalizálás során kizárólag a linképítésre koncentrálnak. Előnyösebb ha értékes tartalmat teremtünk.
  4. Elfelejtik megfelelően kitölteni a Title és Description elemeket. (ezt kiemelném azoknak akik azt vallják, hogy a Description szövege nem számít a keresőoptimalizálás során)
  5. Nem használják a megfelelő eszközöket, jelentéseket, szakmai forrásokat, hogy miként kell optimalizálni a weboldalt.

Ő ezt az öt elemet emelte ki a legfontosabb problémákat amelyeket egy cég elkövethet ezen a területen.

Minket is elgondolkodtatott ez a lista és kiegészítettük néhány elemmel, amellyel a tanácsadói munkáink során találkoztunk:

  • Nem mérik le hogy ténylegesen mely kulcsszavakra kellene optimalizálni az oldalt. Sok cégvezető maga adja meg, hogy milyen kifejezésekre szeretne előre jutni. Ez azonban sok esetben nem ugyanaz, mint amit az értékes célpiac használ. Fontos hogy ezeket szakszerűen válasszuk ki.
  • Nem egyedi tartalmakat alkalmaznak
  • Nem megfelelő tartalmakat emelnek ki a szövegben (rossz Heading elemek)
  • A belső linkstruktúrában nem a lényeges oldalaknak adják nagyobb hangsúlyt.
  • Egy domain váltást, vagy weboldal motor csere során nem kellő körültekintéssel járnak el és ez jelentős látogatóvesztést ereményez.
  • Túl gyorsan akarnak előrejutni. A Panda és Pingvin frissítések óta nem szabad túl intenzíven végezni az optimalizálást, mert ez könnyen ellenkező eredményeket hoz.
  • Nem beszédes URL címeket alkalmaznak
Ha tetszett:
Megosztom

44 hozzászólás érkezett ↓

  • 1 Remete László // 2013. május 05. 20:27

    Ezek tényleg csak a alap dolgok.
    Ezen kívül még vagy 100 dolog van… :)

  • 2 Kungl Zsolt // 2013. május 05. 20:49

    Re.: #1
    Ennek ellenére mégis gyakran elkövetik ezeket a hibákat. Természetesen sok hibát fel lehetne még sorolni, de ezek a leggyakoribbak szerintünk.
    Kzs

  • 3 Conen Chris // 2013. május 05. 21:02

    Sajnos sok vállalkozás van ahol szinte semmi pénzt nem hajlandóak költeni a keresőoptimalizálásra. Úgy szeretnék megkapni az oldalt, hogy az már rögtön első helyen legyen. Az időről és a pénzről meg hallani sem akarnak… erre még nehezebb lesz az optimalizálás.. hurrá

  • 4 NessieGraf // 2013. május 05. 22:14

    Nincs annál szörnyűbb, mint amikor a cég azt mondja: előre akar kerülni a keresőlistán. És eszében sincsenek a következők:

    1. Aki az optimalizálást végzi, egyáltalán nem biztos, hogy ért ahhoz a területhez, amin a cég tevékenykedik. Így a tulajdonos, vagy az általa kijelölt hozzáértő aktív segítsége nélkül nem lehet megfelelő, főleg változatos tartalmat közzétenni.

    2. Nem attól lesz egy honlap, vagy blog keresett, hogy teljesen sablonos megjelenésű (sőt néha ránézni is fáj azokra, amiket példaként hoz), hanem az érdekes, változatos tartalmaktól.

    Kedvenceim azok a cégek, amelyeknél évek óta tudják mi kéne az előrelépéshez, de a kisujjukat se mozdítják.

    Viszont igencsak örülök annak, hogy egy végtelenül sablonos tevékenységű cég weboldalát több éves kitartó, közös munkával nemcsak első oldalra juttattunk fel, de stabilan ott is vannak, a blogjaikkal egyetemben. :)

  • 5 Búrány Gyula // 2013. május 06. 04:48

    T. Seotools. hu - szerk!

    A PINGVIN vesztesei vagyunk, mert az 5- 10.helyről a kulcsszó sűrűség miatt kasztráltak! DE- hogyan írjunk pl a
    “lekváros” keresőszóra úgy hogy csak a palacsinta, és kenyér, bukta-szavakat írjuk a jelzős előtag nélkül?

    Írjuk így:péktermék kenve?????????
    Mi a tűzijáték keresővel jártunk így! Van beltéri tűzijáték, nappali tűzijáték (ha ezt nappalival írjuk- sok szép szobát találhatunk) stb-tűzijáték!

    A PINGVIN aljas és hülye: semmi olyat nem írtunk ami túlzott lett volna, mert a magyar nyelv más- sokkal árnyaltabb mint az angol és mi magyar szolgáltatóként szerettünk volna a kereséseknek megfelelni! AZÓTA (pingvin) sem sikerült visszamásznunk az első 100-ba!

    Nics vész- csináltunk más oldalt ANTIPINGVINNEL- és a keresők 3-10. találata között vagyunk!

    Üdvözlettel: Búrány Gyula

  • 6 Érczi László // 2013. május 06. 05:51

    Ami a megdöbbentő, hogy ha valaki “túloptimalizálja” az adott oldalt, azt is bünteti a gugli. A trükközések kora lejárt, ez egyértelmű. Nem szabad csak a a keresőre hagyatkozni, ha megélhetésről van szó.

    A cégeknél kb ugyanakkora a sz@rrágás, ha webfejlesztésről van szó, mint a fotózás esetén. “Majd házon belül megoldjuk, az egyik kolléga ért hozzá…” :-)

  • 7 Akron // 2013. május 06. 07:06

    Én nem tapasztaltam, hogy a beszédes url bármi előnyt élvezne a paraméteres url-lel szemben. Talán kb. 8 évvel ezelőtt így volt, de akkor is csak egy rövid ideig. Szerintem nem is lenne logikus vagy indokolt.

  • 8 Tar László // 2013. május 06. 07:25

    Nagyon igaz és fontos dolgok, bár a több százezres, esetleg milliós tételben gondolkodó csodákat ígérő webmesterektől is óva inteném a vállalkozásokat, mivel ők az első kudarc után, biztosan el fognak idegenedni az internettől, és az első pontban szereplők (”Nincs weboldala a cégnek, illetve az olyan felépítésű, tartalmú amelyet akereső képtelen bejárni.”)táborát fogják erősíteni. Csodák nincsenek, de tudatos kitartó munkával és megfelelő háttércsapattal, igenis lehet jó eredményeket elérni. Az én esetem pl egy tipikusan 100ezer alatti példa, a helyezésem pedig magáért beszél…

  • 9 Varga Géza // 2013. május 06. 07:27

    Én az “őrségi szállás” keresőkifejezésekre versenyzek. Két szállásépületem van s ezek kedvéért három honlapot készítettem: http://www.cserepmadar.hu http://www.csinyalohaz.hu és http://www.kuriasor.extra.hu Rengeteg link mutat mindegyikre. Kettőnek elég nagy a tartalma (az egyik 200 aloldalnál is többet tartalmaz), de talán nem mindig releváns. Az sem mindig egyértelmű, hogy mi számít relevánsnak, ha be akarom mutatni a környék nevezetességeit is (nyilván mindegyik aloldal esetében más tekinthető relevánsnak). Fogalmam sincs, minek köszönhetően jobb az egyik a másiknál és miként kellene a helyezésükön segíteni. Összességében azonban meg vagyok elégedve a látogatottságukkal (persze csak kezdetnek jó). Ezeknek köszönhetően tavaly a duplájára emelkedett a látogatottságunk, de még mindig meg lehetne ismételni ezt a duplázást.

  • 10 Rózsahegyi László // 2013. május 06. 07:34

    Én úgy vettem észre, hogy azért nem lett olyan rossz ez a pingvin, csak egy kicsit másként működik. Azok az általam kezelt oldalak, amelyek nem kizárólag az optimalizálás hatására lettek első laposak, megtartották a pozíciójukat, sőt, még feljebb is kúsztak. Úgy tűnik, mintha a Google már nagyobb fontosságot tulajdonítana annak, hogy természetes forrásokból, folyamatos fejlődéssel érjen el egy lap eredményeket.

    Ez valahol érthető is, hiszen nem azt a céget szeretnék első helyre tenni, akinek a legjobb az optimalizációs szakértője, hanem aki a legjobbat tudja adni a keresőknek… Nem véletlen, hogy évek óta István ezeken az oldalakon is kiemeli a tartalom fontosságát. Ez már akkor is így volt, amikor a pingvin még a tojásban üldögélt.

    Amíg nem tudok jobb kereső algoritmust írni, csendben meghúzódom és figyelek ;)

  • 11 Szilágyi Zoltán // 2013. május 06. 08:53

    Conen Chris-nek: Én azt imádom, amikor 3 napja beregisztrált domain-re feltesszük az ügyfelünk új weboldalát reggel és délután felhív, hogy hiába írja be a kulcsszavait, mégsem hozza a Google. (a rosszabbik változat hozzá teszi, hogy “…az első 10-ben”) :D

  • 12 Bauer Éva // 2013. május 06. 09:08

    A legnagyobb probléma az, hogy egy átlagos vállalkozót, aki nem ért az optimalizáláshoz, folyamatosan megvezetik az optimalizálással foglalkozó cégek, ” szakemberek “. Kihasználják a helyzetüket, rengeteg pénzt kérnek el a semmiért, ezért már megtört a bizalom. Nekem ez személyes tapasztalatom.

  • 13 Nagy Péter // 2013. május 06. 09:55

    “9 Varga Géza // 2013. május 06. 07:27
    Én az “őrségi szállás” keresőkifejezésekre versenyzek. Két szállásépületem van s ezek kedvéért három honlapot készítettem.

    Kedves Géza: én ránéztem a cserépmadárra és nem találtam az “őrségi szállás” kifejezést a szövegben. Egyszer legalább érdemes lenne szerepeltetni ezt a szóösszetételt, hogy a gugli is ráharapjon…
    Ráadásul a meta tagekben is csak az őrség és a szállás szavak szerepelnek, így, külön. A leírás metatagaet vesszők nélkül lehetne az oldalról kiemelt tartalommal feltölteni, pl. “A Cserépmadár Szállás egy elbűvölő természeti környezetben, erdő és patak közötti telken álló szép őrségi parasztház” És ebbe beletenném mind az oldalon, mind a leírásban az őrségi szállás kifejezést. Nálam bejött…

    Csak egy baráti megjegyzés.

    Egyébként az oldal tetszetős és az 1. oldalas helyezés is szép eredmény!

    Nagy Péter

  • 14 Kungl Zsolt // 2013. május 06. 10:03

    Re.: #12
    Azért nem minden keresőoptimalizálással foglalkozó cég csinálja ezt.
    Bár sokszor futunk össze mi is olyan szakemberekkel (elsődlegesen webfejlesztőkkel), akik elvileg keresőoptimalizálással is foglalkoznak és mégis elkövetnek olyan alapvető hibákat amelyekkel hatalmas látogatottságvesztést okoznak. De nem is elvárható, hogy egy ember értsen mindenhez. Viszont jó, ha a csapatban van egy tanácsadó, vagy egy megbízható állandó szakember.
    Kzs

  • 15 Dr. Kovács J. László // 2013. május 06. 10:15

    Bocs’, hogy ezen a Fórumon írok. De már kétszer is kértem
    Kungl István & Zsolt részére írott e-mailjeimben, hogy a PHP-s fájlok kereső-optimalizálásáról is szeretnék tudni.

    Ugyanis a hypertexteseké a meta-tag-ek szerkesztésével úgy ahogy megoldott. Viszont a PHP-s fájlokban ilyen tag-ok nincsenek. Én pedig érdeklődő laikus vagyok éppen ezekben a kérdésekben.

    Nem tudom, miért nem kapok erre egyszer sem választ?! De ha valaki tudna nekem ebben segíteni, azt nagyon megköszönném! :-))

    Dr.KJL (svenopus@live.se)

  • 16 Lukács László // 2013. május 06. 10:21

    Csatlakozom Bauer Éva hozzászólásához,100%-ban egyetértve Vele! A már időközben megszüntetett (törőlt) honlapom megjelentetéséért, folyamatosan küldik a zaklató felszólitó leveleket a befizetendő számlákat! Csak azt nem tudom,mit akarnak,ha a honlapomat már több mnt kétéve megszüntettem!?

  • 17 Zoltán // 2013. május 06. 10:27

    A google nem beszél magyarul egy kukkot sem. 2000 órát fordítottam eddig optimalizálásra, és olyan módszereket alkalmazok, amit nem tanítanak, csak a billentyűzetemből sikerült kivernem végső kétségbeesésemben. Fenti állításomra a 3. órán döbbentem rá.
    Zoltán

  • 18 Vitéz Péter // 2013. május 06. 10:28

    Re: #7 - avagy a beszédes URL-ek.
    Ezzel kapcsolatban jómagam is végeztem anno több próbát. Meglepő, de úgy tűnik, a beszédesség max. a domain névben számít, URL-ben közel sem annyira, mint ahogyan azt igyekeznek belénk verni sok helyen.
    Konkrét példa: a “szak”katalógusok beszédes URL-ekkel (is) szanaszét optimalizált oldalait sikerült egy laza mozdulattal beelőzni egy ilyen URL-lel: http://www.keressmeg.hu/adatlap.php?id=48
    Fuvarozásról szó sem esik benne, ám ha “ráguglizunk” a fuvarozó Pécs kifejezésre, a LEGELSŐ helyen köszön vissza az oldal - még a térképre címmel beregisztrált vállalkozásokat is beelőzve.
    Szerintem sokkal érdekesebb a TITLE és a DESCRIPTION meta tag-ekre koncentrálni, és azok köré megfelelően felépíteni az oldal szövegét. :)

  • 19 Kungl Zsolt // 2013. május 06. 10:41

    Re: #17
    A mi tapasztalataink szerint lényeges a szép URL címek használata. Természetesen el lehet érni eredményt nem beszédes URL címmel is, hiszen nem csak ez számít. Ugyanakkor lényeges elem ez is.
    KZs

  • 20 Mész Gáb // 2013. május 06. 11:08

    Re.: #11
    Nekem is attól szokott lezsibbadni az agyam. Ami a csúcs, hogy a rendkívül tájékozott cégvezetők úgy tesztelik, hogy “benne vannak-e a gúgliban”, hogy a keresőbe a KONKRÉT webcímet írja. Hiába győzködöm, hogy így éppenséggel a kutya nem fog keresni a cégére.

  • 21 Foldesi Julianna // 2013. május 06. 11:11

    Szerintem tedd az elmédet is helyes útra,

    Szerintem mesélj az igazságról,

    Szerintem segíts másokon,

    Szerintem tedd meg, és ne csak tanítsd, majd térj vissza hozzá és reméld a jó fizetést,

    Akinek a féjében ott a helyes irány és a tiszta gondolat, annak kell, elindulni és vinni magával,

    Persze, hogy ezért fezetni volna jó!

    Kapni jó biztos segítséget, úgy szintén!

    Szép munkát, jó sikert!

    Julianna
    http://szeretethalo.boltaneten.hu
    és google

  • 22 Nagy Péter // 2013. május 06. 12:16

    Én nem rég óta kezdtem el a honlapom megszerkesztésével foglalkozni. Nem a szakmám se az optimalizálás, sem a weblapszerkesztés. Még is úgy tűnik, hogy a sok utána olvasás és a nap mint napi szerkesztés meghozta a gyümölcsét. A Google-be már az első helyeken van az oldalam igen jó kulcsszavakkal. Ettől függetlenül nincs nap, hogy ne foglalkozzak az oldalam jobbá tételével. Köszönöm ennek a most látogatott oldalnak is a segítséget.

  • 23 Bauer Éva // 2013. május 06. 14:13

    Sziasztok, még egy hozzászólást szeretnék írni.
    Ha valaki megbízná a Mindenttudor Kft-t, hogy optimalizáljon, akkor én nem tudok róla semmi jót írni. Eltűnt a pénzemmel, és tönkretette az oldalamat, amit más rendbe tett. Az illetőt Bakos Istvánnak hívják.

  • 24 Nagy Szilárd // 2013. május 06. 14:48

    1. Konkrétan tapasztalom, hogy a Pingvin óta nehezebben találom meg az engem érdeklő témát magyarul ugyanúgy, mint angolul. Valamit a gúglis fiúk is elszúrhattak…
    2. Többen kértek már viszontlinket a http://www. elhagyásával. Mondja meg már valaki végre, hogy ez miért jobb, mert nem akarnék hülyén meghalni..

  • 25 Oldalgazda // 2013. május 06. 15:03

    Üdv mindenkinek.

    Természetessen a cikkben irt szempontok is fontossak de még azokon kívül sok más is.
    Én jelenleg 6-7 weblapot és néhány blogot üzemeltetek már 4 éve és bizony volt olyan aki megkeresett, hogy adjak tippeket weblap optimalizáláshoz és mikor írtam neki, hogy a description bizony fontos, egyszerüen kinevetett.
    Sokan gondolják, hogy nem fontos, pedig az. Nekem szinte mindegyik lapomnak a descripion-je jelenik meg a gúgle-ben.
    Ez azt jelenti, hogy azok alapján indexelt.

    Aki weblapot akar üzemeltetni annak foglalkozni kell a lapjával és próbálgatni kell a módszereket, meg kell fogadni a tanácsokat, hogy előbbre kerüljön a lap.

    Mellesleg egy weblap olyan mint egy ház, soha sincs kész, mindig van mit alakítani.

  • 26 Nemes Bertalan // 2013. május 06. 16:57

    Ezek sajnos tényleg tipikus hibák. Azonban vannak olyan helyzetek, mikor a másolódás elkerülhetetlen, sajnos akkor ezt is bünteti a Google? Ez ellen van értelmes megoldás?
    Nyílván nem azért kell másolni, hogy ne gondolkozzak, de első körben, hogy minden munkatársam gyorsan fel tudja építeni saját oldalát, azután tanulva, tudja finomítani.
    Köszönjük az összefoglalást.

  • 27 POC Team Sofőrszolgálat // 2013. május 06. 17:18

    Ezek valóban alap dolgog de, amennyiben az ember reveláns tartalmat ad meg az oldalán a vállalkozására nem feltétlenül kell agyon SEO-ztatni az oldalát.
    Nálam a programozómon kívül senki nem nyúlt hozzá mégis a legkeresettebb kulcsszóra a 4.oldalon jelenít meg a google.

    Kevés finomítással csúszik majd előrrébb is :)

  • 28 Szabó László // 2013. május 06. 20:47

    Ez rendben is van, hogy kell egy olyan cég, aki megoldja az optimalizálást.
    De van egy kis gond. Engem is megkerestek minden féle referenciákkal. Rábólintottam átalakítottak stb. Hátra esett a weboldalam 50 oldalt. Azt mondták természetes, előre fog indulni. Fél év után sem történt semmi. A lóvé elúszott. Ezután magam kezdtem vele foglalkozni 8-10 oldalig el is jutottam tovább sajna nem. Igaz, azóta egy kicsit alább hagyott a lendület, ami látszik is az oldal helyezésén.
    Erről ennyit az optimalizáló cégekről.

  • 29 Zoli // 2013. május 06. 23:02

    Re: #27 (Szabó László)
    Elnézést, hogy belekérdezek, de hogy lehet ilyen fura linkek struktúrája az oldalon? :
    - http://www.xxxxxxx.hu/index.php/termekek/redony.html
    Konkrétan az “index.php”-ra gondolok…

    Azért elgondolkoztató, hogy errefelé is akadnak súlyos esetek… :) Az önteltségtől nehéz néha belátni bizonyos dolgokat egyeseknek… :) Elnézést a személyeskedésért, itt be is fejezem :)
    Szóval: a beszédes url kérdését évek óta, tényleges tapasztalattal (és jóindulattal) rendelkező SEO-sok százszor körbejárták, és azok akik valóban rendelkeznek tudással, mind azt mondják, hogy ez is egy fontos része a SEO munkának. És akkor itt egy-egy okoska, megkérdőjelezi… :) Nem akarok bántani senkit, de néha nem vagyunk képesek a saját orrunkon túl is látni :) Meglehet, hogy egy-egy adott munkánál nem érzékelhető előnyökkel járna a beszédes url, más esetekben viszont már nem is lehet megkerülni…

  • 30 lelkes újonc // 2013. május 07. 08:04

    Sziasztok! Én szinte teljesen új vagyok a keresőoptimalizálás terén. Egy nagy kérdésem lenne. Ha az online pókerrel kapcsolatos blogomat szeretném megtalálni a gugliban, akkor mire is kellene pontosan rákeresnem? beírtam pár kulcsszót de meg sem talált a kereső (a sokadik oldal után meguntam) Köszi :)

  • 31 Titkó Szabolcs // 2013. május 07. 13:58

    Re: #29 (lelkes újonc)
    Szia!
    Ez így nem túl sok infó. Kell pár hét, mire be lesz indexelve a bejegyzésed, vagy a saját honlapod, ha van. Ha még friss, akkor ez lehet gond. Aztán az sem szerencsés, ha sehonnan nem mutat link a blogodra. Legalább egy pár facebook megosztáson túl van a linked? Valamilyen erősebb linktárba betetted már?
    Egyébként én is csak egy lépéssel vagyok előtted, valószínűleg kapsz még itt jobb tanácsokat is.

  • 32 Szabó László // 2013. május 07. 16:33

    Zoli!

    Teljesen igazad van, de mint írtam, magam csináltam, hisz a professzorok amit készítettek nekem az gázos volt. Joomlat használok és nem tudom másképpen megadni a linket csak így. Ha valaki tud ebben segíteni akkor megköszönöm.

  • 33 lelkes újonc // 2013. május 07. 19:50

    Szia Titkó Szabolcs! tavaly indítottam a blogot és folyamatosan frissül. Több linktárba is betettem az oldalt. vannak facebook megosztások, twitter megosztások, startlap, cimkefelhő, stb… a google beindexelte az oldalt az biztos,de a nagyon sokadik oldalon vagyok (értem itt a huszonharmincadik oldalt) Köszi :)

  • 34 lelkes újonc // 2013. május 07. 19:52

    http://steelpoker.x11s.org/ (egyenlőre ingyenes tárhelyen van)

  • 35 Vitéz Péter // 2013. május 09. 09:39

    Re: #28
    Kedves Zoli!
    Ennél remekebbül nem is jellemezhetné SAJÁT hozzászólását, mint amit másokéról állított: :D
    “Az önteltségtől nehéz néha belátni bizonyos dolgokat egyeseknek…” (…) “néha nem vagyunk képesek a saját orrunkon túl is látni”
    Igen, ez sok esetben így van, de úgy tűnik, Önnél is, ahogyan másokról ítélkezik, konkrét referenciáik és szakmai múltjuk ismerete nélkül. :D Lásd:
    “azok akik valóban rendelkeznek tudással, mind azt mondják(…)” vs. “És akkor itt egy-egy okoska, megkérdőjelezi…”
    Szóval akik itt kommentelnek, azok NEM rendelkeznek tudással.
    Hááát… meghagyom e hitében, nekem fontosabbak a TÉNYEK és az elért EREDMÉNYEK, mint egy-két ilyen önjelölt “megmondóemberke” némi frusztráltságot tükröző megjegyzése. :D

  • 36 Juhász Zoltán // 2013. május 09. 21:36

    Megy ám itt az optimalizálás :)

  • 37 Korsós Betti // 2013. május 11. 21:15

    Magam részéről korábban titkárnőm volt, ma már folyamatosan tanulok az internet marketing területén. Megdöbbenéssel tapasztalom, hogy az internetezők 90 %-a nem jól használna az internetet, épp ezért gyorsított ütemben tanulok. Mindent örömmel veszek, mint például ezt az oldalt is egy kollégám révén. Weboldalaimat, blogamat én szerkesztem, videó kommunikáció területén. Tanulok és tanítok!
    Hölgyeim és Uraim!
    Köszönöm

  • 38 Juhász Zoltán // 2013. május 13. 07:54

    Szia
    (Szabó László )
    De simán lehetséges joomlával a kereső barát url. Az egy nagyon jó kis tartalom kezelő ! Kellene hogy frissíts 1.5 ről hamarosan 3 ra. Ha gondolod elküldöm neked a mikéntjét miután frissítetted.. Akár kaphatsz hozzá ajándékba egy sokkal jobb sablon is :)

  • 39 Nagy Péter // 2013. május 13. 09:16

    Helló Lelkes Újonc,

    Én ránéztem az itteni ingyenes eszközökkel is, meg a kódját is megnéztem az oldaladnak, és azt láttam, hogy pl. a metatag-ek meg a kulcsszavak nincsenek megadva… Indulásnak lehet hogy jó ötlet lenne ezzel kezdeni.

  • 40 lelkes újonc // 2013. május 13. 12:51

    Szia Nagy Péter! Elméletileg most beállítottam a meta tageket. Remélhetőleg jól :) Köszi

  • 41 Harman Tibor // 2013. május 13. 16:39

    Kedves István!
    Ezúton is köszönöm a rengeteg információt, segítséget, amit a blogon és a (régen megvásárolt) Keresőoptimalizálás anyagotokból tanulhattam.
    Egy rövid kérdésem lenne, ha szabad.
    Ha egy domainhez vásárolok egy címében oda passzoló másik domain nevet és állandó átirányítással átirányítom a régebbi domainre, az erősíti a régebbi domain pozícióját?

  • 42 Emma // 2013. június 26. 17:42

    Sziasztok,
    @22 - Teljesen egyet értek. Több féle ajánlatot kaptam SEO expertektöl linképítésre. Mivel “mertem” egy néhány kérdést feltenni az egyik ugy nevezett “expertnek” és nem küldtem rögtön a pénzt (!) még arra sem méltatott hogy válaszoljon a kérdéseimre.
    Mellesleg a tapasztalatom az a nemzetközi német és angol területekhez hasonlítva hogy Magyarországon van aki a “csillagos árat” 40,000 Ft-ot elkéri egy (1) darab SEO optimált blog bejegyzésért. Külföldön mi ennek a töredékét fizetjük és minöségi munkát kapunk érte.

  • 43 Bihari Sándor // 2013. szeptember 03. 09:24

    Sziasztok!
    A közeljövőben szeretnék egy mobilbarát változatot is készíteni a weboldalamnak pl.: m.domainnev.hu . Lehet, hogy buta a kérdés, de hogyan fogja ezt a Google kezelni? Nem fogja duplikált tartalomnak látni? A webmestereszközökben külön lehet ezt kezelni?
    Próbáltam utána nézni a Google-ban, de túl sokra nem jutottam még eddig.

  • 44 Kidd Dániel // 2014. február 19. 13:24

    Sziasztok!

    Igazatok van, itt alap dolgok vannak felsorolva, de ezekre is oda kell figyelni és még több más dologra is.
    Örülök, hogy sok hasznos infót megtalálok ezekben a blogokban.

Hozzászólás

(Kerüljük a kulcsszavakat a névben)
* Kötelező mező. Az e-mail cím nem jelenik meg a blogon.